2015. szeptember 19., szombat

Mysterious Summer

Tegnap kaptam egy felkérést, hogy legyek a Mysterious Summer című japán-kínai koprodukciós horror sorozat magyar moderátora. Úgy terveztem, hogy ma az első részbe belenézek, és majd úgy időnként 1-1 részt lefordítok, de annyira rajta ragadtam, hogy egyhuzamban lefordítottam 6 részt belőle, és a hetediket is legszívesebben megcsinálnám, de mindjárt éjfél, és aludni is kell valamikor. :>
A sorozat egyébként 15 darab 20-30 perces epizódból áll, melyek mindegyike különálló történet. Nekem Stephen King: Hasznos holmik című regénye jutott eszembe, tehát nem egy véres, marcangolós horrora kell számítani, hanem inkább szellemes és kissé hátborzongató mesékre.
Jó szórakozást hozzá!

A feliratok innen tölthetők:

A sorozat pedig Vikin elérhető:


2 megjegyzés:

  1. Szia, azt szeretném kérdezni, hogy nem tennéd-e fel a Sorozat Barátra a többi részt is, mert nagyon jó lenne megnézni őket. Az oldalon, amit megadtál, ott nem tudom rendesen letölteni. Letölti, de valamiért nem indul el. :(
    Csak az első 2 részt láttam belőle és nagyon szomorú vagyok, mert a többit is annyira szeretném megnézni, so a kérdésem: van kedved felrakni őket a Sorozat Barátra? :)

    VálaszTörlés
  2. Oda nem én töltöm fel a videókat. Fórumon keresztül írj az SB csapatának, és szerintem segíteni fognak. Én kicsi baba mellett nem tudok most többet tenni.

    VálaszTörlés