2016. szeptember 29., csütörtök

Szeptember végi helyzetjelentés

Nem szándékosan ugyan, de úgy néz ki, rendszeressé vált a kéthetente történő jelentkezésem itt. ^^ A haladásom azért folyamatosan szoktam jelezni jobb oldalt (illetve Facebook-on), de ha valaki annyira nem követné nyomon a történéseket annak itt egy kis összefoglaló:

A The Legend of Qin fordítása teljes, elkészültem mind az 54 résszel. Zsebkendő kötelező kellék!

A következő "kifókuszált" projekt a The Legend of the Ancient Sword, egy 50 részes kínai fantasy sorozat, amiből eredetileg 4 rész már kész volt, azóta pedig a 12-ig jutottam vele.

A Prince of Wolf 11. része ma elkészült, a 12-13. pedig a napokban várható.

A Proud of Love 20 részes web dráma szintén elkészült, oldalt is csináltam neki. Testcserés sztori. ^^

A The Disguiser-t még nem kezdtem el, de hamarosan abból is várható az első epizód. További tervek is vannak természetesen, de még korai lenne róluk beszélni. ;) Egyéb fronton ugyanaz érvényes, amiket már az előzőekben leírtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése